کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316337 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دنیای استارت‌آپ‌ها و نوآوران سال جدید

همه ما دوست داریم اتفاقات و روندهای مهم دنیای آینده را پیش‏بینی کنیم. دوست داریم بدانیم آیا در دنیای استارت‏آپ‏ها در سال جدید میلادی، واقعیت مجازی، سرویس‏های آنی و بات‏ها بار دیگر می‏درخشند؟ آیا توجه عمومی به اپلیکیشن‏های پیام‏دهی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی همچنان ادامه خواهد داشت؟ به همین منظور، استارت‏آپ‏هایی را که ارزش دارد فعالیت‏شان در سال جدید پیگیری شود در یک بخش معرفی می‏کنیم و در بخش بعد موارد دیگری را بررسی می‏کنیم. این استارت‏آپ‏ها فعالیت‏های بسیار جالب و شاید حتی بزرگی را دنبال خواهند کرد.

 

1) مجیک لیپ (Magic Leap)


به گزارش سافت گذر و به نقل ازآی تی ایران؛ مجیک لیپ یک استارت‏آپ‏ آمریکایی است که بیشترین تناسب را با این لیست دارد، به‌خصوص بعد از اینکه رسانه‏ها در اواخر سال 2016 توجه زیادی به آن نشان دادند. مجیک لیپ روی نمایشگرهای سربند مجازی کار می‏کند که تصاویر کامپیوتری سه‌بعدی را با استفاده از یک فیلتر نوری دیجیتال، روی اشیایی از دنیای واقعی وارد می‏کند. در سال 2010 رونی اباویتز مجیک لیپ را تاسیس کرد و با کمک سرمایه‏گذارانی همچون گوگل و علی‏بابا توانست 4/ 1 میلیارد دلار تامین سرمایه کند.

 

2) کیپ Kiip

کیپ یک شبکه تبلیغات موبایل است که در سال 2010 برایان وونگ، کورتنی گرتین و آمادئوس دمارزی آن را تاسیس کردند. ایده تاسیس کیپ در داخل هواپیما به ذهن وونگ رسید. او متوجه شد بیشتر مسافرها در حال انجام یک بازی موبایل هستند. او به این فکر کرد چطور تبلیغاتی بسازد که حین بازی، برای کاربر مزاحمتی ایجاد نکند و به این نتیجه رسید که لحظه‏های پیروزی در بازی مثل رفتن به مرحله بعد یا امتیاز گرفتن می‏تواند برای تبلیغات مناسب باشد. در سال 2017، ارزیابی می‏شود که هزینه‏های تبلیغات موبایلی بیش از 26 درصد کل هزینه‏های بازاریابی در آمریکا را تشکیل دهد. این رقم تا سال 2020 به 33 درصد افزایش خواهد یافت. بنابراین از آنجا که برندها به دنبال روش‏های جدید دستیابی به مشتریان خود هستند، این نوع شرکت‌ها طرفداران بیشتری می‏یابند. تبلیغات اینترنتی سنتی دیگر تاثیرگذاری چندانی ندارند و شرکت‌ها در مورد اینکه پول‏های تبلیغاتی آنها دقیقا به کجا می‏رود، نگرانند. اما کیپ فقط یک شبکه تبلیغاتی نیست، بلکه بر «هدف‌گذاری لحظه‏ای» متکی است. این هدف‏ها با لحاظ کردن عوامل مهمی مانند مکان‏یابی جغرافیایی و عملکرد ابزارهای موبایل، تنها بر یک صفحه یا فضا متکی هستند.

 

3) اکتان (Octane.ai)

2016 سال بات‏ها بود و پلت‌فرم‏های پیام‏دهی بیشتر و بیشتر شدند. در این مدت، ده‏ها هزار چت‏بات جدید برای کاربردهای مختلف ایجاد شدند. از سوی دیگر، برندهایی که به دنبال انقلاب بزرگ بعدی هستند، تلاش می‏کنند دریابند چگونه سوار این موج شوند. یکی از آنها اکتان است. این استارت‏آپ که در سال 2016 به‌وسیله مت شلیک، موسس مجله چت‏بات و دو نفر دیگر راه‏اندازی شده، در نتیجه دشواری در ایجاد و مدیریت چت‏بات‏ها به وجود آمد و امکان ساختن این بات‏ها را برای برندهای مختلف آسان کرده است. مت از وقتی فهمید پلت‌فرم‏های پیام‏دهی بزرگ‌تر از شبکه‏های اجتماعی مطرحی همچون فیس‌بوک هستند و سریع‏تر از آنها رشد می‏کنند، به این عرصه علاقه‏مند شد و ابتدا مجله «چت‏بات» را راه‏اندازی کرد. در حال حاضر، برندها‏، استارت‏آپ‏ها و سرمایه‏گذاران متعددی به شرکت او روی آورده‏اند تا در دنیای چت‏بات‏ها حرفی برای گفتن داشته باشند. مت پی برد که هر کسی از موسیقیدانان گرفته تا معلم‏ها و برندهای بزرگ به پلت‌فرمی ساده نیاز دارند تا بتوانند ظرف چند دقیقه بات‏هایی با ویژگی‏های خاص خود تولید کنند.

 

4) نومیکو (Nomiku)

نومیکو یک شرکت تولیدکننده دستگاه کمک آشپز به روش sous-vide (فرآیندی که ماده غذایی طی آن در بسته‏هایی تحت خلأ و در درجه حرارت کنترل‌شده پخته می‏شود) است که برای آشپزی خانگی طراحی شده و دو سال پیش وارد بازار شد. این شرکت با استفاده از یک کمپین کیک‏استارتر توانست بیش از 750هزار دلار تامین سرمایه کند. پس از آن، تیم فروش نومیکو، دستگاه خود را با فروش آنلاین به صورت مستقیم به مصرف‏کنندگان عرضه کردند. اما چه چیزی نومیکو را منحصربه‌فرد کرده است؟ با این دستگاه، نه تنها دیگر غذای سوخته و گوشت سفت شده سرو نمی‏کنید، بلکه می‏توانید مثل یک آشپز حرفه‏ای رفتار کنید. این دستگاه به یک اپلیکیشن موبایل مجهز است که با آن می‏توانید دستگاه را کنترل کنید و دیگر نیازی نیست هنگام پخت غذا بالای سر آن بایستید، چون همه چیز به صورت برنامه‏ریزی‌شده کنترل می‏شود. البته نومیکو فقط سخت‏افزار نمی‏فروشد، بلکه اپلیکیشن دستورالعمل تهیه غذاهایی که با این ابزار می‏توان پخت هم ارائه می‏دهد.

 

5) IFTTT

ابزارهای متصل به هم همچنان فضای بازار را درمی‏نوردند و به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‏اند. شرکت‌ها به کمک خودروها، سخت‏افزارهای آشپزی، اپلیکیشن‏های پیام‏رسان، پلت‌فرم‏های ابری و حتی چیزهایی مثل آمازون اکو (Amazon Echo) یا گوگل هوم، به دنبال روش‏هایی هستند که هر آنچه دارند را با این اختراعات جدید پیوند دهند. استارت‏آپی مثل IFTTT در اینجا نقش مهمی ایفا می‏کند. این استارت‏آپ یک سرویس مبتنی بر وب رایگان است که به کاربران امکان می‏دهد زنجیره‏هایی از «دستورهای شرطی» موسوم به «اپلت» ایجاد کنند. در واقع این شرکت به تدریج عناصر سومی را برای همراه شدن با این روند اضافه می‏کند. از تنظیم و نظارت بر ترموستات دمای خانه از سوی Google Assistant گرفته تا تامین امنیت خانه از سوی الکسا، اپلت‏هایی وجود دارند که هر کسی با استفاده از آنها دیگر محدود به تنظیمات اولیه تولیدکننده یک محصول نیست. مثلا اگر یکی از کاربران IFTTT با استفاده از یک هشتگ خاص چیزی را توییت کند، یک «اپلت» ایمیلی بر اساس آن ارسال می‏کند. به گفته یکی از سرمایه‏گذاران IFTTT، این شرکت با مشارکت آمازون، گوگل، سامسونگ و مایکروسافت، عملکرد بسیار خوبی در سال 2017 و فراتر از آن خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35547 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/11/19 تعداد مشاهده: 2310
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر